miércoles, 18 de septiembre de 2013

Concentración de onte

Dende a Comisión de medio da A.VV. Recimil, queremos  agradecer a presenza de tódalas persoas que onte estaban  no parque, ben a título persoal, ben en representación de alguna asociación ou organización política. Achegamos o que di o Diario de Ferrol sobre a concentración.  Aclarar que entre os grupos políticos que apoiaban a concentración estaba tamén EU (no comunicado que mandamos a prensa non aparecía esta forza política por un problema de coordinación que tivemos con eles) e que nos, como entidade vecinal, non aceptamos na reunión que tivemos no seu día no concello con representates municipais e técnicos de acuaES "as melloras" propostas polos mesmos a obra do parque. Neste senso, se mandrá hoxe un novo comunicado a prensa para aclarar este punto.

http://www.diariodeferrol.com/articulo/ferrol/mas-centenar-personas-protestan-tanque-tormentas-parque-pablo-iglesias/20130917221230058824.html

E aquí o bo reportaxe que fai da concentración de onte os nosos compañeiros de Artabra21:
http://artabra21.blogspot.com.es/2013/09/foi-concentracion-no-parque-pablo.html

9 comentarios:

  1. En el Edificio del Gusano viven mas de 400 personas.
    Hay una convocatoria de organizaciones ecologistas(ADEGA, VERDEGAIA y Sociedade de Historia Natural) y de BNG ,NOS UP, Esquerda Unida, Anova, Espazo Ecosocialista y EQUO y tambien los del Colectivo Caselas y reunen ustedes a 100 personas.
    PATÉTICO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Interesante punto de vista.

      Otra lectura es que de 8000 visitas en el blog sólo tu te opones.

      Eliminar
  2. PÁTETICO e apoiar o goberno IMPRESENTABLE da "cousa" que hai por
    alcalde. E facerlle o xogo o PP

    El equipo de Rey Varela alude asimsimo a que el tanque de tormentas...
    Coincidiendo con la concentración, el gobierno local hizo público un comunicado en el que insistía en que la construcción del tanque de tormentas –del que destacó que se instalará en el subsuelo– “terá un mínimo impacto visual e ambiental”. Se refirió asimismo a las mejoras que se pusieron en común con las entidades vecinales y vecinos residentes en la zona y técnicos de Acuaes, entre ellas la ampliación del parque con una nueva zona de juegos infantiles.

    ResponderEliminar
  3. 1º "Ya conseguisteis otro apoyo: NOS-UP.
    Con el Benegas, Caselas y NOS-UP, está claro que toda la ciudadanía os apoya."

    2º"Hay una convocatoria de organizaciones ecologistas(ADEGA, VERDEGAIA y Sociedade de Historia Natural) y de BNG ,NOS UP, Esquerda Unida, Anova, Espazo Ecosocialista y EQUO y tambien los del Colectivo Caselas...."

    A ver si nos vamos aclarando señor anonimo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Y la CNT, que pasa con la CNT?

      Eliminar
    2. Lo que está claro es que no reunieron ustedes ni a 100 personas, ese es el apoyo que tienen.

      Eliminar
  4. Para poñerse ao lado dalgún dos que saen nas fotos, está claro que hai que usar mascarilla.

    ResponderEliminar
  5. Ben home, que valente, a ver si dis outra mais gorda..

    Alexandre

    ResponderEliminar
  6. Alexander, para poder salir en la foto, no le importa hacer de aguantachaquetas del antipartidos, que ya se convirtió en el lider espiritual del movimiento a favor de que la Ría de Ferrol siga contaminada

    ResponderEliminar